runeda.pl

Skakanka a kardiochirurgia

Skakanka – tak prosty a czesto pomijany sposob by trenowac wytrzymalosc serca. Po etapie dziecinstwa odchodzi w zapomnienie, a jest to idealny trening w doroslym zyciu. To jest podstawą treningu bokserów ", ponieważ jest to wielki wysiłek fizyczny, aby pracować nad koordynacją, nóg, zwinność, szybkość i wytrzymałość.

Innym aspektem zabawy skakanka jest to, że istnieje wiele technik, aby rozwijać tak, że treningi zawsze pozostanie wyzwaniem i zabawy. Cóż, dopóki nie zatrzasnąć się z liny, ale to tylko część krzywej uczenia się. Ponadto, skakanka jest dość dużo najtańszym narzędziem do ćwiczeń znajdziesz. Są one zazwyczaj dostępne od 5 do 10 dolarów, a może na całe życie. Na dodatek, jego minimalna wielkość sprawia, że ​​jest łatwy do noszenia wszędzie. Krótko mówiąc, nie ma powodu, nie powinien mieć skakankę do Państwa dyspozycji.

Gdy szukasz liny, trzeba upewnić się, że jest to właściwa długość dla ciebie. Aby to ustalić, postawił stopę na środku liny i podnieś uchwyty, dzięki czemu pełni rozwinąć linę. Uchwyty nie powinny przejść obok pachami, trochę poniżej pachami jest doskonały.

Dowiedz się, jak Skip Rope

Jeśli jesteś podobny do mnie, skakanka rodzaju przeszedł Cię, gdy byłeś w szkole. W naszym przypadku musimy nauczyć skakanka jak dorośli, a to może być ból w dupie, uwierz mi, ja to zrobiłem. Niemniej jednak, po prostu próbować i będzie w końcu zdobyć.

Jeśli nigdy nie pominąć liny w całym swoim życiu, jest to dobry pomysł na pierwszy spróbować naśladować ruch skakanka bez liny. Trzymaj łokcie blisko boku i wyobrazić sobie skakanka za pomocą nadgarstki i przedramiona. Trzeba skoczyć około 1 do 2 cali z podłogi, wystarczy więc, że lina może prześlizgnąć się pod swoimi stopami. Ponadto, tylko kule nogi powinny być dotykania ziemi.

Upewnij się, że pierwsze treningi mają na celu naukę prawidłowej techniki. Gdy technika jest lepsza, będziesz miał więcej niż wystarczająco dużo czasu, aby pracować na klimatyzacji.

Gdy zaczynasz czuć się bardziej komfortowo wizualizowania siebie i ćwiczyć ruchy skakanka liny, zawierają linę i praktykować małych odstępach czasu, upewniając się, że można stale skakanka bez potykania się o niego. Na przykład, skakanka na 10 lub 20 sekund, dzięki czemu nie męczy się. http://pik-okna.pl w pełni skoncentrować się na technice, upewniając się, że nie jesteś zbyt trudne skoki. Powtórz przedziały od 5 do 10 razy z rzędu.

więcej porad

Nie polecam skakanka jeśli masz płaskostopie jako stały wpływ skoków mogłoby cię zranić. Jeśli masz wszelkiego rodzaju problemy z nogami łuku, należy wcześniej skontaktować się z lekarzem. Ponadto, aby ograniczyć wpływ, że to dobry pomysł, aby nosić dobre buty wyściełane i ćwiczyć na wstrząsy powierzchni chłonnej takie jak maty siłowni lub drewnianą podłogę. korty tenisowe i ring bokserski są również świetne alternatywy.

W tym tygodniu prace nad techniką, a w przyszłym tygodniu powinien być gotowy do rozpoczęcia pracy z skakanka.

Podwójne Under

Jest to prawdopodobnie najbardziej rozpowszechniona technika ludzie uczą się po nauczenie się pominąć liny. Aby wykonać podwójne Under, to w zasadzie trzeba wykonać dwa obroty z kolei dla każdego jednego skoku. Nadal skoczyć z nogami razem, oba na raz. Kiedy po raz pierwszy nauka jak zrobić podwójne under, lepiej jest ćwiczyć je przez siebie, próbować naraz. Kiedy stają się bardziej skuteczne w tym, skakanka normalnie i starają się zrobić podwójne w każdych dziesięciu sekund lub więcej. Gdy stają się jeszcze bardziej przyzwyczajeni do tej techniki, powinieneś być w stanie zrobić podwójne under i wznowić skakanka normalnie bez potknięcia lub robiąc przerwy pomiędzy nimi.

Skoki Treningi Linowe

Najbardziej oczywistym sposobem, aby trenować z skakanka jest robić interwały czasowe. Jak zrobić, aby symulować bokserów wysiłek i naderwanie rundy w ringu, użyj samowyzwalacza i pominąć liny przez okresy od jednego do trzech minut. Jeśli chcesz, możesz włączyć podwójne under raz na jakiś czas, ale zawsze skupić się na technice. Wkrótce powinna stać się na tyle dobra, że ​​jesteś w stanie przejść liny dla jednego pełnego przedziału bez wyzwalania.

Zmieszaj go z Interval Training

Prosty sposób, aby zwiększyć swój pomijanie treningi linowe jest włączenie trening interwałowy. W przeciwieństwie do 2 lub 3 minutowych odstępach, praktyka robi dwadzieścia sekund interwał następnie przez dziesięć drugiej reszty. Upewnij się, że pójdziesz na pełnych obrotach w tych przedziałach, będziesz musiał wcisnąć się w pełni poczuć korzyści z treningu interwałowego.

10-minutowy trening Cardio

Oto szybki 10 minut cardio skakanka trening poprawić wytrzymałość układu sercowo-naczyniowego i zwinność. Spróbuj to zrobić, biorąc jako mniejszymi przerwami, jak to możliwe. Jeśli koniecznie trzeba odpocząć, upewnij się, że robisz to w między rundami, a zatrzymać stoper tak, że można przejść przez dziesięć rund. Zauważysz, że nie ma zbyt wiele różnych technik w tym treningu, to jest zrobione w ten sposób, tak, aby najpierw skoncentrować się na wykonywaniu podstawowych ruchów poprawnie. Gdy zaczynasz czuć się bardziej komfortowo, rzucić okiem na kilka różnych technik pokazał w filmie na końcu.

1-szy minut: ósemka

Wstań z nogami rozstawionymi na szerokość barków i trzymać liny uchwyty wraz ze swoimi dwiema rękami. Teraz, zatrzymać się w miejscu i śledzić ósemki wzór, przechodząc od lewego ramienia do prawego biodra, potem w prawo ramienia do lewego biodra.

2-szy minut: Skakanka

Przez jedną minutę, dostać się wygodnym tempie i skakanka zwykły sposób. Powinieneś być skoki o jeden lub dwa cale od podłogi ze stopami razem.

3-ta minut: ósemka

Powtórz pierwsze ćwiczenie.

4-sze minut: Podwójne under

Przejdź linkę typowy sposób i zawierają podwójnie mocy co 10 sekund.

5-sze minut: energiczny spacer

Wystarczy chodzić na miejscu przez 1 minutę w dobrym rytmie, upewnij się, że bierzesz w dużych oddechów.

6-ty minut: Uruchom i przeskoczyć liny

Przez 1 minutę, pomiń liny podczas przemian ci nogi jakbyś uruchomiony.

7-szy minut: Skakanka

Wróć do skakanka zwykły sposób.

8-te minut: energiczny spacer

Tak samo jak poprzednio, chodzić na miejscu w dobrym miejscu

9-szy minut: Double Unders

Na tej rundzie, spróbuj zrobić jak najwięcej podwójnych under jak można w ciągu jednej minuty.

10-sze minut: Skakanka

Skakanka zwykły sposób.

Jedną z najlepszych rzeczy na temat skakanka jest to, że zmusza cię do pracy przede wszystkim na technice i równowagi, kiedy pchasz tempa i coraz bardziej zmęczony. Jeśli technika zawiedzie nawet tylko sekundę, będziesz zatrzasnąć się z liny i trzeba ponownie uruchomić z powrotem. Ta sama zasada odnosi się do boksu, jak nie chcesz, twoja technika cierpieć w późniejszych rundach, jak stają się coraz bardziej zmęczony.

Z powiedział, że nie trzeba być bokserem ćwiczyć skakanka. Jest to wielki wysiłek fizyczny, który poprawi cardio utrzymując, że zabawa i różnorodna.

Jak zawsze, należy upewnić się przed przystąpieniem do którejkolwiek z tych ćwiczeń, aby skonsultować się z lekarzem.

– autor artykułu