runeda.pl

Cardio zabojca tkanki tluszczowej

Czy bieganie jako trening cadio moze byc zabojca tkanki tluszczowej? A moze wrecz przeciwnie, wcale takie zdrowe to nie jest? Według badań przeprowadzonych przez dr Al Sears wszystkie te długie biega może doprowadzić do ucisku serca, skurczów serca, zmniejszenie gęstości kości (osteoporoza) i powodując ogólny przyrost tłuszczu raz ustaje ćwiczeń.

Po pierwsze, spójrzmy na cierpienie tak długo stabilne prowadzenie odległość stawia na swoim sercu. Ewoluując od naszych dni Hunter zbieraczy nie mieliśmy prawdziwą konieczność uruchomienia długich dystansach, w rzeczywistości jedynym praca jaką kiedykolwiek zrobiłem było w krótkich seriach, aby uniknąć drapieżników lub złapać żywności. Nasz organizm po prostu nie jest przeznaczony do pracy na długich dystansach i stres można umieścić swoje serce pod tym czasie można ustawić cię na atak serca. To fakt, że wiele maratończycy umierają na zawał serca.

Po drugie, typ układu sercowo zmniejsza wielkość serca niż wzmocnienie i zwiększenie jej rozmiarów. Nasz organizm jest fantastyczna maszyna zdolna do przystosowania się do wszystkiego z czasem; jeśli prowadzimy długie dystanse nasz organizm przystosowuje się być bardziej skuteczne w tym działaniu. Tłuszcz jest preferowanym źródłem energii w naszym organizmie, a więc im więcej trenujesz długodystansowych bardziej wydajne serce staje przy użyciu mniej tłuszczu. Aby być bardziej wydajne serce kurczy się pod względem wielkości, jak silnik w skuterze jest bardziej efektywne niż 4×4.

Po trzecie, powtarzające się siły, które są umieszczone w twoich stawach jak kostek, kolan, bioder i plecy nie tylko tworzyć powtarzające się uszkodzenia, ale również zmniejszyć gęstość kości. Trening siłowy jest kluczem do zwiększenia gęstości kości, zachować ćwiczenia krótkie i dużą ilością oporu. Ten rodzaj treningu zmusza kości stają się silniejsze, należy pamiętać, że ciało jest adapter master, tak, że następnym razem, gdy wykonują swoją siłę wywiera twoje kości są w stanie poradzić sobie z presją. Długo stały cardio stawia kości pod zbędnego cierpienia i powoduje ich przedwczesne załamać.

Wreszcie, utraty tłuszczu jest o coraz mniej efektywne z dostaw energii tłuszczu, dzięki czemu zużywa więcej i produkują mniej. Kardio długości stały tłuszcz jest zastosowanie więcej niż jakikolwiek inny typ treningu podczas samego wykonywania. Jednak, jak organizm zużywa dużo tłuszczu, jak energia jest następnie zamienia wszystkie dodatkowe kalorie w tłuszcz gotowy do następnej długiej sesji kardio. Jest to dobre rozwiązanie, gdy są regularnie trenuje, ponieważ jesteś spalanie tłuszczu podczas ćwiczeń, ale jak tylko przestaniesz że dodatkowy tłuszcz będzie dalej produkowane. Powrót do punktu wyjścia! Tak długie sesje cardio nie są dobre dla utraty tłuszczu w dłuższej perspektywie.

Więc jaka jest odpowiedź? Musisz zacząć trening swoje serce jak każdy inny mięsień w organizmie oraz w sposób, który został zaprojektowany do użytku – krótkie napady szybkiego wykonywania z wysokim wysiłku. Ten rodzaj działalności jest dokładnie to, czego ewoluowały do ​​zrobienia, że ​​powrót do naszych czasów ludy zbieracko-łowieckie. Jak powiedziałem wcześniej, nasz organizm jest adapter panem i ciężko krótkie napady wykonywania wywoła wzrost siły i wielkości serca. Poza tym, jak nasz organizm nie wymaga już nadmiar tkanki tłuszczowej, aby podsycić nasze przejazdy zostanie wykorzystana jako energia dla długoterminowego utrzymania ciała. Kombajn ten typ szybkiego działania z jakimś treningu siłowego i jesteś na dobrej drodze do poprawy zdrowia i kondycji.

Aby uzyskać więcej informacji na temat wykonywania tego typu szkolenia można kontaktować się ze mną za pośrednictwem mojej strony internetowej lub zapisać się do mojego newslettera.

powiększanie ust gdańsk
– autor artykułu